Blog > Komentarze do wpisu

Biwak w Woli Krzysztoporskiej:)!

kiedy: 18-20.03. 2016r
miejsce: Wola Krzysztoporska, zespół szkół podstawowo-gimanzjalnej, ul.Kościuszki 32
koszt: 40zł

Drodzy Państwo, dojazd jest w zakresie własnym, by zminimalizować koszty wyjazdu. Jeżeli ktoś ma problem z załatwieniem dojazdu, bardzo proszę o taką informację, wspólnymi siłami damy radę:)

Biwak zaczynamy o 18:)


lista potrzebnych rzeczy:
- bielizna x2
-buty na zmianę
- piżama
- mundurek (fartuch, pas, kapelusz, czarne rajstopy, wiwjki)
- klampki pod prysznic, ręcznik
- rzeczy kosmetyczne (szczoteczka, pasta, mydło, ew. szampon, szczotka do włosów, gumki do włosów)
-ubrania (spodnie długie x1, bluzka x2, bluzax1)
-śpiwór, karimata, poduszka(jasiek), przytulanka
-strój sportowy
- legitymacja!
- prowiant na śniadanie x2, kolację x2 (chleb, herbatę i cukier zapewniamy, obiad w sobotę także) oraz sztućce, talerz, kubek
NIE ZABIERAMY TABLETÓW, telefony też odradzam, ponieważ nikt nie bierze za nie odpowiedzialności
J

nr kontaktowe:
dh. Monika Rymarz 518 236 870
dh. Julia Skowronek 733 171 003
dh. Julia Pałubska 796 969 276 
PROSZĘ  NIE ZAPOMNIEĆ O ZGODZIE DZIECKA NA WYJAZD, KTÓRE ROZDAWAŁAM NA SOBOTNIEJ ZBIÓRCE. Będzie można dostać zgodę w tygodniu (po umówieniu się ze mną bezpośrednio) lub w dniu biwaku, w miejscu biwaku:)

W razie jakiś pytań jestem pod telefonem:)
Pozdrawiam, drużynowa Leśnych Ludków, sam. Monika Rymarz:)  

niedziela, 13 marca 2016, 1pgz

Polecane wpisy

  • Dzień Szczepu 19. lipca 2015

    Drodzy Państwo! Serdecznie zapraszamy na Dzień Szczepu, na obóz naszych drużyn. Zaczynamy o godz. 14:00, przewidywane zakończenie spotkania o godz. 21:00. Prosi

  • Biwak! 12 - 14.06.2015 r.

    Drodzy Rodzice, kochane zuchy! Udało się! Po wielu komplikacjach z miejscem biwakowych udało nam się załatwić nocleg. Dlatego też podajemy wszystkie potrzebne i

  • Zebranie kolonijne 10.06.2015 r.

    Drodzy Rodzice! Przypominamy o dzisiejszym - drugim zebraniu kolonijnym, które odbędzie się się o 19:30 w naszej harcówce. Prosimy o punktualność!